5. března 2013

Leopard

Téměř celé včerejší dopoledne jsem strávila u zubařky, protože mě už několik měsíců trápí obrovský zánět. Poslední dobou jsem tam jako doma. Jen 2 hodiny jsem musela čekat v čekárně (a to jsem byla objednaná), kde mě neustále strašil zvuk vrtačky. Té jsem se i já nakonec nevyhnula.

Přidávám sem svůj dnešní outfit a letím do školy, dnes si tam pobudu celý den.
P.S. Psaníčko jsem samozřejmě vyměnila za velkou tašku.











Coat / Kabát: FF, Dress / Šaty: New Look, Boots / Boty: Forever 21, Watch / Hodinky: Michael Kors, Necklace / Řetízek: Forever 21, Earrings / Náušnice: Forever 21, Clutch / Psaníčko: New Look, Sunglasses / Sluneční brýle: Dior

Přeji všem krásný den :)

29 komentářů:

  1. súcitim s tebou s tým zubárom:( ja som tam chodila tiež ako na klavír,a našťastie už je všetko v pohode:) takto nahodená ideš do školy?:)) to bude nápadníkov:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už mám naštěstí všechno za sebou, tak snad bude na dlouhou dobu klid :)
      Já takhle chodím do školy pořád, všichni už si zvykli :D

      Vymazat
  2. Kočka! Jinak o zubech mi ani nemluv... Asi dva dny zpet se mi ozval zub moudrosti... Hur se mi ji, proste na nic :/ Treba aspon zhubnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Zuby moudrosti jsou nejhorší :/ Tak hlavně, ať přestane bolet, hubnout rozhodně nepotřebuješ! :)

      Vymazat
    2. Není za co :) Zuby moudrosti jsou fakt potvory no... Ale na druhou stranu aspoň třeba poberu trochu rozumu :D A s hubnutím bych si nebyla tak jistá, ale dobře :)

      Vymazat
  3. Ouu.. nesnáším zubaře a to jsem tam byla nedávno :/
    Opět ti to sluší:* Každopádně,takové malinké psaníčko by mi do školy nestačilo:D:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už čítám, že sis brala velkou tašku :D:*

      Vymazat
    2. Děkuji :*
      Do psaníčka by se mi vlezlo tak maximálně pouzdro :D:*

      Vymazat
  4. taky nesnáším ten zvuk vrtačky, brr. Pěkný outfit!

    OdpovědětVymazat
  5. Zubař ááá.. :( mam šílenej strach z něj.. :D
    Taková dáma :) perfect!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší ☼☼ Líbí se mi ty brýle, to jsou Glossy ??

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná!!!Šatičky ti hrozitáncky moc sluší, jsi kočka dravá:)

    OdpovědětVymazat
  8. Hey your blog is so cool! I totally felt in love with it and with your unique style! What do you think of following each other? Visit my blog if you want and let me know, hope to hear from you soon <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. nádherná :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Ty boty jsou skvělý a kabát taky:) Sháněla jsem podobný a až před Vánoci jsem narazila na jeden skvělý úžasný ve Stradivarius:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Stradivarius je skvělá značka :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :)