24. dubna 2013

New in: Sukně H&M

Po dlouhém hledání jsem tu střapatku konečně sehnala! A to v té nejméně očekávané chvíli, jelikož už jsem byla smířená s tím, že ji nikdy neseženu. Kdykoliv jsem ji viděla někde na fotce, tak jsem na ní zkoušela hledat všemožné chyby, aby mi nebylo tolik líto, že ji nebudu mít. Potřebovala jsem si prostě nějak zprotivit. Snad to taky znáte :D A když se náhodou objevila na Votoči, ani na sekundu jsem nezaváhala a už byla moje.




 Přeji všem krásný den :)

18 komentářů:

  1. je skvelá!! a tie tvoje nohy! čo by som za ne dala.. :D

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je pěkná. Ale ty boty! Ty boty! Jsou krásné. Mám podobné, ale s otevřenou špičkou.

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway s velmi lákavými cenami, budu ráda, když se podíváš: valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já věděla, že ti bude slušet :* Mít takové nožky jak ty, tak si pískám :)
    A botičky jsou skvělé!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. fíha.. ešte budem musieť veľa makať, aby som mala také parádne nôžky do takej parádnej sukne

    OdpovědětVymazat
  5. haha to znám :D
    jinak moc krásné botky :)
    Suzanne

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá opravdu krásně! Super úlovek. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky a ta sukně je taková legrační :) A samozřejmě nemůžu taky nepochválit nohy :) A ty boty!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Presne túto sukňu som si raz v HMku skúšala aj ja, ale nejako som sa v nej necítila a tiež z nej trochu opadávli tie nitky.
    Inak tie boty..krásne:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  9. Ta sukně je prostě skvělá :) Já bych si ji nevzala, ale pokud bych tě někde potkala, hlavu bych si ukroutila ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta je krásná!A nohy jako z časopisu máš!

    OdpovědětVymazat
  11. teda tak tu ti fakt závidím! má jí spolužačka a jedna blogerína, kterou sleduju a strašně jim jí závidím :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná sukně, botyičky a ty nohy!!!! Taky chci takové! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Oprava příspěvku! Botičky :D Chtěla jsem nejdřív napsat boty, pak se rozhodla pro botičky a už z toho bylo botyičky :D

    OdpovědětVymazat
  14. Krasa! ♡ jsem ráda, že jsem ji také ukořistila :)*

    OdpovědětVymazat
  15. Super sukně, taky bych si takovou hned pořídila..:)

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)