26. února 2013

L´oréal Lipsticks

Tyto 2 rtěnky patří k mým nejoblíbenějším. Dokupuji si je pořád dokola a myslím, že mě nikdy neomrzí. Jedná o rtěnky Color Riche od L´oréal Paris. Mají krémovou konzistenci, takže nevysušují rty, což je pro mě obrovské plus, jelikož mi většina rtěnek rty vzápětí vysuší. Navíc miluju i jejich design, zlatý obal vypadá luxusně.Teď jen něco málo k odstínům.
Nalezení toho pravého červeného odstínu pro mě bylo jako noční můra. Když už jsem to chtěla téměř vzdát, objevila jsem tento. Naprosto mi vyhovuje a myslím, že název odstínu (377 - Perfect Red) odpovídá.
Korálový odstín jsem hledala také poměrně dlouho. V našich drogeriích na tuto barvu moc často nenarazíte, což je obrovská škoda. Tato je v odsínu 373 - Magnetic Coral. Už se těším na léto, jelikož tahle barva vynikne především na opálené pleti.



Používáte nějaký odstín z této řady? :)

Přeji všem krásné úterý :)

24 komentářů:

  1. Přesně ten odstín červené hledám :D Mají je normálně v drogerii, zlato? :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají, určitě se na ni zajdi podívat :*

      Vymazat
  2. Vypadají úžasně, škoda že nemám odvahu na to si něco barevnýho "napatlat" na rty :D. Máš úžasný styl a krásný blog, děkuji za odkaz v mém článku, stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou. PS: Pevné nervy s matematikou :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to zkusit, třeba se ti zalíbí :)
      Mockrát děkuji za pochvalu, vážím si toho :)
      Pevné nervy budu potřebovat :D

      Vymazat
  3. Mám tu tmavší a jsem s ní moc spokojená, hezky voní a na puse je vážně příjemná, taková sametová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky moc voní, je prostě skvělá :)

      Vymazat
  4. pužívám spíš méně výrazné barvy, ale tahle musí vypadat na rtech násherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvičky :) Akorát já jsem na takové výrazné hrozně málo odvážná :/ Používám maximálně Juicy Bubblegum od Maybelline a ta je pro mě až až :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku nic nedáš :)
      Jee, ten odstín od Maybelline mám taky, ale vůbec se ke mně nehodí, je spíše pro blondýnky :)

      Vymazat
  6. Na mně moc oranžové. Škoda, žes nepřidala foto na rtech :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl bohužel čas :( Někdy je na mě ale určitě uvidíš :)

      Vymazat
  7. asi jsem je zatím v drogerii neobjevila

    OdpovědětVymazat
  8. jojo, mám takovou 'bárbí růžovou' a je vážně super!

    OdpovědětVymazat
  9. vyzerajú super :-)

    http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. krasne barvy:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  11. Takový odstín musím také někdy zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Velice zajímavé odstíny. Korálové rtěnky mám také ráda a vhodné mi přijdou i už na jaře. Ale současní oblíbenci v oblasti rtěnek jsou odstíny rudý Lady Bug na večerní líčení a To the future na denní od MAC.

    OdpovědětVymazat
  13. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :)